Kein Room mapping

• Bei meiner Android version geht das leider auch nicht. App ist Version 7.2.0.0. Ist die aktuellste aus dem Playstore. Ist auch auf deutsch. Aber die Raumaufteilung gibt es bei mir ebenfalls nicht. Wenn ich in der "Mehrschichtsteuerung" (selten dämliche Übersetzung für eine Kartenübersicht) auf eine der Karten tippe, passiert gar nichts.

Das mit der Raumreinigung durch erstellen eines punktuellen Bereiches funktioniert. Man kann das sogar als Favorit speichern. Beim aufrufen des Favoriten ist der grüne Rahmen allerdings nicht mehr vorhanden. Sperrbereiche bleiben hingegen erhalten. Sehr Schade.

• Unfortunately, that doesn't work with my Android version either. App is version 7.2.0.0. Is the latest from the Playstore. Is also in German. But I don't have the floor plan either. If I tap on one of the cards in the "multi-layer control" (seldom stupid translation for a map overview), nothing happens.

That works with the room cleaning by creating a punctual area. You can even save it as a favorite. When you call up the favorite, however, the green frame is no longer available. On the other hand, restricted areas are retained. It's a shame.

i have both the s7 and s6.

S7 has the feature of room division as well as virtual walls (red line to create a virtual wall)

S6 doesn't have these. My experience is the same as yours. Nothing happens (on Android) when I tap the map in the map selection screen. And when loading a map the green area disappears. Funny it is.😭

• mein sauger verdreht nun wahllos karten wenn er von der station losfaehrt. erst wenn ich ihn wo anders hinsetze, mitten in der wohnung. dann klappts halbwes

360s s6